УВАГА! Ці апарати не автоматичний тип. Заряджання вимагає спостереження й зупиниться тільки після вимкнення апарата від електричної мережі.
Попередні запобіжні заходи:
• вибирайте закрите спеціально обладнане приміщення з гарною вентиляцією
• зніміть усі корки з акумулятора (якщо вони є) і переконайтеся, що рівень рідини (електроліту) достатній. У зворотному разі додайте дистильованої води. Ретельно протріть клеми та затискачі акумулятора.
• Перевірте, що місткість (в Ампер-годинник) и заряджання (в Вольтах) акумулятора відповідають зарядному пристрою.
Під'єднання та вимкнення
Не вмикати в електричну мережу спочатку.
• встановити вимикач у положення STOP або OFF
• поставити перемикач на відповідну функцію 12 В або 24 В.
• Під'єднати червоний кабель на клему + 12 В або 24 В залежно від напруги
акумулятора.
· Під'єднати затискачі Дотримуючись найкращому етапів
(червоний на +; чорний на -) до клемам + и — акумулятора, якщо ви впевнені в гарній провідності:
▪ Спочатку під'єднайте клему, не під'єднану до кузова автомобіля (+).
▪ Потім під'єднайте клему до кузова автомобіля в точці віддаленої від акумулятора та паливної системи.
• Під'єднайте зарядний пристрій до електрочної мережі на 220 В 50 Гц.
• Установите кабель у положення CHARGE — ЗАРЯДКА.
• Після заряджання:
▪ Від'єднати апарат від електричної мережі
▪ Встановити вимикач на положення STOP або OFF
▪ Від'єднати затискач від кузова та потім від акумулятора — дотримуйтеся цього ладу.
Спостереження і стан заряджання
З огляду на те, що цей апарат є неавтоматичним, то потрібно стежити за процесом заряджання, щоб уникнути закипання електроліту акумулятора та можливого поширення кислоти в автомобілі.
Кінець заряджання визначається або положенням стрілки амперметра, коли вона є між 0 і 10 A, або за часом заряджання, що перевищує 10 годин.
ОДНОВРЕМЕННАЯ ЗАРЯДКА НЕСКОЛЬКИХ АККУМУЛЯТОРОВ
Ви можете зарядити одночасно кілька акумуляторів, під'єднавши їх паралельно (клемми + з'єднані з червоним затискачем, і клеми — з'єднані з чорним затискачем). Ці акумулятори мають бути однакової напруги (12 В або 24 В).
Струм заряджання має бути дорівнює десятій долі суми ємностей усіх акумуляторів. Наприклад: 1 акумулятор ємністю 55 А·год і 1 акумулятор ємністю 110 А·год дають зарядний струм: 16 А.
8. ВИКОРИСТАННЯ В РЕЖИМІ СТАТЕРА (START)
Заходи безпеки
• Не вимикати акумулятор от автомобіля. Вимкнення акумулятора може розважити за собою втрату інформації і, як наслідок, неможливість запуску автомобіля.
Під'єднання та вимкнення
Спочатку не під'єднувати апарат до електричної мережі.
Передзаряджання може бути необхідним для подавання енергії необхідною для запуску.
Орієнтуйтеся на таку схему:
• Встановити вимикач у положення STOP або OFF
• Якщо необхідне попереднє заряджання: Встановіть кабель у положення CHARGE і зробіть передзаряджання упродовж приблизно 10 хвилин. Залежно від місткості та розряду АКБ.
• Поставте перемикач у положення 12 В або 24 В відповідно до напруги вашого акумулятора.
• Під'єднати червоний затискач + на клему + акумулятора; і чорний затискач — на клему — акумулятора та переконатися в гарній провідності.
• Під'єднати живлення пристрій до електричної мережі на 220 В 50 Гц.
• ЗАПУСК: встановити кабель у положення START. Не робити спроб запуску в положенні CHARGE-ЗАРЯДКА.
• Підійдіть до приладової панелі вашого автомобіля. Активуйте функцію запуску обертанням ключа запалювання. Якщо необхідно, повторіть операцію.
Якщо мотор не запускається, почніть заново весь цикл (презаряджання — запуск).
Примітка: якщо мотор не запускається після декількох спроб, це означає, що акумулятор потрібно повністю зарядити або що є інший тип зламання (механічний, електричний, несправний акумулятор...).
• Після завершення процедури вимкніть апарат від електричної мережі.
• Встановіть перемикач у положення STOP або OFF
• Від'єднайте затискачі
ЗАЩИТА
Ваш апарат обладнаний такими типами захистів:
- Інверсія полярності та короткі замикання не представляють
Небезпечності в режимі CHARGE: захист забезпечує електронний запобіжник
Заміна не потрібна, що самовідновлюється.
- Захист від перевантаження трансформатора або від запуску (старта) у положенні Заряджання забезпечується електронним запобіжником усередині апарата. Якщо він спрацьовує, то необхідно вичекати поміжок часу в положенні STOP або OFF.
- Термозахист: ваш апарат захищений за допомогою термостата (охолодження
займає приблизно 1/4 год).
СУЛЬФАТРИВАННІ АБО ПОВЕРЖНІ АКУМУЛЯТОРИ
Апарати цієї серії не виявляють ступінь пошкодження або сульфованості акумулятора
a) Ваш акумулятор сильно пошкоджений, якщо: стрілка амперметра відразу вказує на високі потужності. Ваш акумулятор вийшов зі стороя та заряджання не підлягає.
b) Якщо ваш акумулятор сулфатований: налаштуйте апарат на найшвидший режим і регулярно перевіряйте, чи показує амперметр зарядний струм. Щойно зарядний струм збільшить налаштування вашого апарата на режим заряджання, що підходить для вашого акумулятора. Якщо через 5 годин не буде поліпшення це означає, що акумулятор використання не підлягає.
Пускозарядний пристрій ПЗП призначений:
Для заряджання 12/24 вольтових АКБ місткістю 36-500 А·год струмом 0-30 А з плавним регулюванням струму.
Для допомоги АКБ під час запуску двигуна автомобіля в холодну пору року
Зберігання АКБ у буферному режимі та застосовується в складі систем резервного безперебійного живлення дизель-генераторів, а також як блок живлення 13В-18А/24В-18А
Попередження
Пам'ятайте!!!! Розряджена акумуляторна батарея сама себе знищує, позаяк під час експлуатації АКБ розрядженої на понад 25% у ній відбуваються незворотні процеси, що знижують її ємність і термін експлуатації.
Оцінка ступеня розрядженості АКБ за напругою:
100% — 12,7 В/25,4 В
75% — 12,5 В/25,0 В
50% — 12,3 В/24,6 В
25% — 12,1 В/24,2 В
Вимірювання проводяться не раніше ніж через 2-5 годин після вимкнення маси.
Пускозарядний пристрій ПЗП призначений:
1. Для заряджання 12/24 вольтових АКБ місткістю 36 — 500 А годин струмом 0 — 30 А
2. Для допомоги АКБ під час запуску двигуна автомобіля в холодну пору року.
Пускозарядний пристрій (ПЗП) призначений для електростартерного пуску двигунів внутрішнього згоряння з напругою бортової мережі 12 або 24 В. Також може встановлюватися заряд акумуляторів напругою 12 і 24 В.
Основні | |
---|---|
Напруга зарядки | 24 В |
Виробник | Kripton |
Ємність акумулятору | 700 А. г |
Тип зарядного пристрою | Трансформаторні |
Країна виробник | Україна |
Гарантійний термін | 12 міс |
Струм заряду | 30 А |
Матеріал корпусу | Метал |
Користувацькі характеристики | |
Вага | 25 кг |
- Ціна: 6 900 ₴