Продавець Компания SvarMetall: сварочное, бензо и электро оборудование розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
398 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Компания SvarMetall – сварочное оборудование, бензо и электроинструмент

Човнові мотори

окупатель, що вирішив придбати човновий мотор, стикається з величезною кількістю моторів різних виробників і різних потужностей.

При виборі необхідно окремо розглядати характеристики кожного човнового мотора, оцінювати наскільки вірно він відповідає умовам майбутньої експлуатації. Від правильного вирішення цього завдання безпосередньо залежать безпека та економічність плавання. Необхідно також обов'язково ознайомитися з паспортними даними наявної човна або катера, з'ясувати характерний розмір транцем, який можна буде зіставити з даними двигуна.


Зазвичай відповідна довжина ноги зазначена в інструкції, що додається до вашої човні. Довжина ноги стандартна і може бути наступної:

Довжина ноги Необхідна висота транцем
Коротка нога 381 мм - 15'
Довга нога 508 мм - 20'
Дуже довга нога 635 мм - 25'

Після установки двигуна остаточно перевірте, чи все в порядку:
антикавитационная плита двигуна повинна бути розташована на 25-50 мм нижче,
чим найнижча точка транцем.

Всі підвісні човнові мотори бувають двох типів: двотактні і чотиритактні моделі.
Для початку розглянемо принцип роботи двигунів.
Тактом робочого циклу двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) є хід поршня від однієї крайньої точки до іншої. Один такт відповідає 180-градусний повороту колінчастого валу.
При 4-тактний процесі робочий цикл здійснюється за два оберти валу.
При 2-тактний – за один.

Однозначної відповіді, який з моторів краще, Ви не знайдете ні в одній з книг. Ні на одному з форумів.
Чіткої відповіді немає. Пріоритет і оцінка характеристик абсолютно індивідуальні для кожної конкретної людини.
І у тих і у інших типів двигунів є свої шанувальники.

  • Якщо у когось проблеми зі спиною, то основна характеристика за вибором – вага.
  • Когось може дратувати вібрація.
  • Кого-то шум роботи двигуна.
  • Деякі люди вважають зекономлені на різниці витрати палива фінанси.
  • Інші не мають можливості перевозити примхливий до перевезень 4-х тактник в потрібних положеннях.
  • Для когось важливі виграні частки секунд при старті на повному газі.
  • А у кого-то і зі спиною все в порядку, і нічого не дратує. Просто обмежений у фінансах. Але, тим не менш, збирається купувати собі човновий мотор не з любові до того чи іншого типу ДВЗ, а "по-любому". Тому, що без рибалки не може. Головне роздратування такої людини – відсутність човнового двигуна як такого.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner